Ulthera Yüz Germe

Ses Dalgalarıyla Tedavi - Novar Poliklinik

Ulthera Yüz Germe Hizmetimiz

Ses Dalgalarıyla Tedavi

Ulthera yüz germe uygulaması (ultherapy) ses dalgaları kullanılarak cildin birkaç milimetre altına ulaşarak yapılan bir tedavidir.

Bu tedavinin en önemli özelliği radyofrekans ve lazer uygulamalarından daha derinlere ulaşmanın mümkün olmasıdır. Derinin altındaki bölgede ses dalgalarıyla birlikte kolajen üretimi tetiklenir ve buna dayalı olarak uygulanan bölge tedavi edilmiş olur.

Üstelik yapılan işlemler deride hiçbir hasara yol açmaz. Böyle olduğu için pek çok kişi gönül rahatlığıyla bu tedavi yöntemini kullanmaktadır. Yapılan işlemin ardından ciltte ve cilt derisinin altındaki dokulardaki yumuşama, gevşeme ve sarkmalar iyileşmektedir.

Yüzün Hangi Bölgelerine Uygulanır?

Ameliyatsız bir yöntem olduğu için ulthera yüz germe uygulaması tercih edilen bir yöntemdir. Yüzün farklı bölgelerine bu işlemin uygulanması mümkündür. Özellikle;

• Çene
  • Boyun ve gıdı
  • Alın
  • Üst göz kapağı

gibi bölgelerde başarılı bir şekilde uygulanabilmektedir. Yüzde sarkıklık olan bölgede bu başarılı yöntemin uygulanıp uygulanmayacağı konusunda uzman doktorlardan bilgi alınabilir.

Ulthera Uygulaması: Ultherapy

Ulthera uygulamasında transducer adlı ultrasound başlığı cilde değdirilmektedir. Bunun ardından cildin altındaki yapı monitörde görüntülenmektedir. Böylece vücut altındaki yapı tamamen görüntülenerek tedavi gerçekleştirilmiş olur.

Bu tespitin ardından derinin altına odaklanan ısı dalgaları sarkan bölgelere müdahale gerçekleştirir. Böylece ameliyatsız bir şekilde tedavi gerçekleştirilmiş olur. Üstelik yapılan işlem tekrar gerektirmez. Sadece bir seans sonucunda başarılı sonuçlar elde etmek mümkündür.

Seansın süresi ise yüzde uygulanan bölgeye göre değişebilmektedir. Yüzün tamamına uygulanması durumunda yaklaşık bir saatlik bir operasyon gerçekleşmektedir.

Ağrı Olur Mu?

Ulthera uygulamasına başvuran kişilerde acı hissi kişiden kişiye değişmektedir. Kimi hastalar hiçbir acı hissi hissetmediklerini söylemektedir. Kimi hastalar ise hissettikleri acıyı “küçük iğne batması” şeklinde ifade etmektedir.

Bu işlem sırasında cilt altı dokular adeta bir ağ gibi yeniden örülmektedir. İğne batması olarak yapılan tanımlama bundan kaynaklanmaktadır. Fakat hastaların hissettikleri ağrı vücudun tolere edebileceği şiddettedir. Bu nedenle bu uygulamayı yapan kişilerde ağrı hissi rahatsız edici boyuta hiçbir zaman ulaşmamaktadır.

Ayrıca ulthera uygulaması yapılırken anesteziye gerek duyulmaz. Vücut hassasiyeti yüksek olan kişilerde lokal anestezi yapılabilmektedir.

Detaylı Bilgi Almak İster misiniz? Numaranızı Bırakın Biz Sizi Arayalım!