Selülit Tedavisi

Selülit Tedavisi - Novar Poliklinik

Selülit Tedavisi

Kadınların En Büyük Sorunu

Kadınlar dış görünüşlerinin kusursuz olmasını isterler. Bundan dolayı vücutlarında kötü görüntüye neden olan selülitlerden kurtulmanın çaresini aramaktadırlar. Selülitler özellikle baldır bölgesinde bulunan ve portakal kabuğu görünümünü andıran izlerdir.

Özellikle yaz ayları öncesinde kadınlar bu baş belası cilt probleminden kurtulmanın çaresini aramaktadır. İzmir’de Novar Poliklinik uzman kadrosuyla selülit tedavisi konusunda uzun yıllardır İzmirlilere hizmet vermektedir. Etkili tedavi yöntemi sayesinde Ege bölgesindeki farklı şehirlerden kişiler de Novar Polikliniğe selülit tedavisi için başvuruda bulunmaktadır.

Selülit Nasıl Oluşur?

Selülit, özellikle baldır bölgesinde bulunan lifli bağ dokuların içerisindeki derinin altında bulunan yapıların girintili çıkıntılı görünüm kazanmasıyla ortaya çıkan yapılardır. Kadınlarda ergenlik döneminden itibaren görülmeye başlamaktadır.

Kadınların pek çoğunda az ya da çok selülit görülebilmektedir. Kadınların yüzde doksanında görüldüğü için selülitlerin fizyolojik bir sorun olduğu değerlendirmesi yapılmaktadır. Böylesine yaygın bir cilt probleminin çözümü için selülit tedavisi yöntemleri ortaya çıkmıştır.

Kremler Çözüm İçin Yeterli Değildir

Selülit tedavisinde etkili olduğu iddia edilen çok sayıda krem bulunmaktadır. Bu kremlerin önemli bir kısmı bitkisel ürün olarak piyasaya sürülmektedir. Fakat bu ürünlerin etki gücü oldukça sınırlıdır. Kalıcı bir çözüm için yeterli bir uygulama değildir.

Ayrıca selülit kremi olduğu iddia edilen ürünlerin doktora danışılmadan kullanılması geri dönüşü mümkün olmayan sorunlara neden olabilmektedir. Bu nedenle hiçbir ürün doktora danışılmadan kullanılmamalıdır. Doktorlar; hastalarının yaş, beslenme alışkanlıkları ve vücuttaki yağ oranı gibi değerleri bir arada değerlendirerek kişiye özel selülit tedavisi yöntemi uygulamaktadır.

Mezoterapi ve Lazerli Vakum Yöntemleri

Selülit tedavisinde; mezoterapi ve lazerli vakum yöntemleri sıklıkla kullanılmaktadır. Ayrıca doktorlar gerekli gördükleri durumlarda bu iki yöntemin kombinasyonunu sağlayarak kişiye özel bir tedavi metodu geliştirebilmektedir. Selülit mezoterapisinde etkili ilaç ince uçlu iğneler ile selülitli bölgeye enjekte edilmektedir.

Bu yöntemde hücrelerin uyarılması sağlanır ve bölgede bulunan yağ dokuları hızlı bir şekilde yakılmış olur. Selülit tedavilerinde işlemler 20-30 dakika kadar sürmektedir. Mezoterapi tedavisinde yaklaşık 10 seans uygulanmaktadır. Seanslar arasında yaklaşık yedi gün süre bulunmaktadır. Lazerli vakum yönteminde ise haftada 2-3 seans yapılması mümkündür. Toplamda 8 seansta başarılı sonuçlar elde edilmektedir.

Detaylı Bilgi Almak İster misiniz? Numaranızı Bırakın Biz Sizi Arayalım!