Non-Ablative Cilt Yenileme

Cilt Yenileme İzmir - Novar Poliklinik

Non-Ablative Cilt Yenileme

Tek Değil Dört Dalga Boyu

Non-Ablative cilt yenileme yönteminde lazer sisteminin aksine tek bir dalga boyu yerine dört farklı dalga boyu kullanılmaktadır. Çoklu dalga boyunun kullanılması çok fazla avantajı beraberinde getirmiştir. Dalga boyunun fazla olması daha farklı renk aralıklarında çalışmayı mümkün kılmıştır.

Böylece vücutta farklı renklerdeki istenmeyen lekelerle bu yöntem sayesinde mücadele etmek mümkün olmaktadır. Tedavi sırasında ağrı hissi çok fazla değildir. Gerekli görüldüğü durumlarda çeşitli uygulamalarla ağrı hissine karşı tedbirler alınmaktadır. Bölgesel etkili anestezi ve soğuk hava gibi uygulamalarla ağrı hissi azaltılmaktadır.

Hangi Bölgelere Uygulanır?

Gelişmiş teknolojik yöntemler kullanılarak uygulanan bu tedavi vücudun pek çok bölgesinde güvenli bir şekilde kullanılabilmektedir. Özellikle dövme silmek isteyenler bu yöntemi tercih etmektedir. Çok yönlü dalga özelliği sayesinde vücuttaki hassas bölgelerdeki ve farklı renklerdeki dövmelerde bile etkili çözüm üretmektedir.

Ayrıca vücuttaki benlerin alınmasında bu yönteme başvurulabilmektedir. Güneş lekeleri, doğum lekeleri, yaşlılık lekeleri, sivilce izleri gibi sorunlarla non-ablative cilt yenileme uygulamasıyla başarılı sonuçlar elde etmek mümkündür. Ayrıca kılcal damarların tedavisinde bu yönteme başvurulmaktadır.

Tedavi Sonrasında Nelere Dikkat Edilmelidir?

Non-Ablative tedavisinin ardından cilt kısa sürede kendisini toparlamaya başlayacaktır. Bu dönemde tedavi gören kişilerin dikkat etmesi gereken belli başlı konular bulunmaktadır. Tedavi sürecinin etkili şekilde sonuçlanması için;

• Güneş ışınlarına aşırı derecede maruz kalmaktan kaçınılmalı,
  • Güneşe maruz kalınacağı durumlarda mutlaka yüksek faktörlü güneş kremi sürülmeli,
  • Tedavi edilen bölgelerde parfüm, deodorant gibi tahriş edici maddeler kullanılmamalı,
  • Kan sulandırıcı ilaçların kullanımı konusunda doktora danışılmalıdır.

Bunların dışında doktorların uyarılarını dikkate almak tedavi sürecinin en kısa sürede tamamlanmasına katkı sağlayacaktır. Tedavi görülen bölgelerde ağrı olması durumunda soğuk pres uygulamalarıyla ağrı azaltılabilmektedir.

Seans Uygulamaları

Non-Ablative cilt yenileme uygulamasında başarılı sonuç elde edebilmek için genellikle birden fazla seans uygulanması gerekmektedir. Yüzeysel lekeler için ise tek bir seans yeterli olabilmektedir. Seans aralıkları ve seans sayıları tedavi edilen bölgenin özelliklerine göre değişiklikler göstermektedir.

Cilt gençleştirme işlemlerinde 6 seansın sonunda tatmin edici bir sonuç elde etmek mümkündür. Tedavilerin periyodunun belirlenmesinde vücudun kabuklanma süreci belirgin rol oynamaktadır.

Detaylı Bilgi Almak İster misiniz? Numaranızı Bırakın Biz Sizi Arayalım!