Lazer Çatlak Tedavisi

Çatlak Nasıl Oluşur?

İnsan vücudunda zaman zaman çatlaklar oluşabilmektedir. Bu çatlakların oluşmasındaki temel neden insan vücudunun boyutlarındaki ani değişikliklerdir. Aşırı kilo alma gerçekleştiği zaman dikey çatlaklar meydana gelmektedir. Ergenlik döneminde boy uzaması sırasında ise bel ve baldır çevrelerinde yatay çatlaklar meydana gelebilmektedir. Çatlaklara karşı kozmetik ürünlerle mücadele etmeye çalışmak etkili bir yöntem değildir. Çünkü kozmetik ürünlerle çatlaklara karşı kesin bir çözüm üretilememektedir. Çatlaklara karşı yapılacak en etkili müdahale lazer tedavisi olmaktadır. Bu nedenle İzmir’de lazer lazer çatlak tedavisi oldukça yaygın bir yöntemdir.

Çatlaklarda Renk Değişimi

İnsan vücudunda çatlaklar aşırı kilo alıp vermeye bağlı olarak deride oluşan deformasyonlar neticesinde oluşmaktadır. Vücutta oluşan çatlaklar ilk dönemlerde kırmızı renkli olmaktadır. Sonrasında mor renge dönüşen çatlaklar, süreç içerisinde beyazlaşabilmektedr. Çatlakların rengi uygulanacak tedavi yönteminin belirlenmesinde önemli bir faktördür. Bu nedenle çatlakların rengine bakılarak uygulanacak lazer yönteminin hangisi olacağına karar verilmektedir. Kozmetik ürünler kullanmak çatlaklardan kurtulmak için yeterli olmamaktadır. Kesin bir çözüm ancak lazer yönteminin kullanılmasıyla mümkün olmaktadır. Bu nedenle rengi ne olursa olsun çatlaklardan kalıcı olarak kurtulmak için lazer tedavisine başvurulmalıdır.

Hamilelik Sonrasında Oluşan Çatlaklar

Çatlak oluşumunun en önemli nedenlerinden birisi hamileliktir. Çünkü hamilelik dönemlerinde kadınlar aniden kilo alırlar. Vücudun yapısı bu kilo almayı onaramaması nedeniyle çatlaklar oluşur. Doğum sonrasında vücutta oluşan çatlakların belirginliği daha da artmaktadır. Hamilelik ile ilgili kadınların en büyük kabuslarından birisi olan bu çatlaklardan lazer çatlak tedavisi sayesinde kolay bir şekilde kurtulmak mümkündür. Artık doğum sonrasında vücutta çatlaklarla yaşamak zorunda kalınmamaktadır. Çatlaklara karşı lazerle mücadele edilmektedir.

Hangi Bölgelere Uygulanabilir?

Lazer çatlak tedavisi, insan vücudunda çatlakların görüldüğü bütün bölgelerde uygulanabilmektedir. Çatlaklar sıklıklar karın, bel, göğüs ve baldır çevresinde oluştuğu için lazer çatlak tedavisi daha çok bu bölgelerde uygulanmaktadır. Lazer çatlak tedavisinde kesin sonuç elde edebilmek için uygulanan seansların birkaç defa tekrar edilmesi gerekmektedir. Seans sayısı çatlağın bulunduğu bölge, rengi ve vücut yapısı gibi faktörlerle belirlenmektedir. Ortalama 5-6 seanslık bir tedavi sonrasında çatlaklardan tamamen kurtulmak ve cilde pürüzsüz bir güzellik kazandırmak mümkün olmaktadır.