Somon DNA Aşısı

Somon DNA Aşısı - Novar Poliklinik

Yaşlanma Belirtilerini Ortadan Kaldırmanın Yolu

Zamanın akışına insan bedeninin direnmesi mümkün değildir. Yıllar geçtikçe insan vücudu yıpranmaya ve buna bağlı olarak yaşlanmaya başlar. Yaşlılık belirtilerinin en belirgin olanı vücuttaki sarkmalardır. Somon DNA aşısı vücuttaki sarkmaları engellemek için son derece etkili bir yöntemdir.

Bu yöntemde somon balığının DNA’sından yararlanılmaktadır. Somon balığı DNA’sı en iyi antioksidan maddelerin başında gelmektedir. Aynı zamanda insan DNA’sı ile oldukça fazla şekilde benzemektedir. Vücuda ilave edilen somon DNA’sı ile birlikte ciltte eksilen proteinlerin tamamlanması sağlanmaktadır.

Böylece insan vücudundaki DNA yapısı iyileşir ve cildin yeniden kendisini yenilemesi sağlanır.

Faydaları Nelerdir?

Somon DNA aşısının insan vücudu için çok sayıda faydası bulunmaktadır. Öncelikli olarak  bu yöntem sayesinde vücuda protein ve vitamin desteği sağlanır. Yaşlanmayla birlikte ortaya çıkan kırışıklıkların giderilir. Cilde nemlilik kazandırır. Sivilce ve akne izlerinin yok olmasına yardımcı olur.

Gözaltında oluşan morlukları giderir. Ciltteki renk farklılıklarını dengeler. Somon DNA aşısının faydaları ilk seansın ardından kendisini göstermeye başlayacaktır. Seanslar ilerledikçe aşının kalıcı etkisi daha da artacaktır.

Seans Sayısı ve Tedavi Süresi

Novar Poliklinik somon DNA aşısı tedavisinde her hasta için ayrı bir tedavi süreci izlemektedir. Öncelikli olarak hastanın cilt analizleri tamamlanmaktadır. Bu analizlere göre vücuda enjekte edilecek somon DNA aşısının yapısı ve miktarı tespit edilmektedir.

Hastaların çoğunda dört beş seanslık tedavi başarılı sonuçlar elde etmeye yetmektedir. Seansların iki haftada bir yapıldığı göz önünde bulundurulursa yaklaşık iki aylık bir tedavinin ardından genç görünümlü bir vücuda sahip olmak mümkündür. Somon DNA aşısının etkisi oldukça uzundur. Hastadan hastaya değişmekle beraber yaklaşık iki yıl kadar etkisi devam etmektedir.

Yan Etkileri

Somon DNA aşısının yan etkileri çok nadir görülmektedir. İşlem sırasında cerrahi müdahale ve anesteziye gereksinim duyulmamaktadır. Bundan dolayı hasta, tedavinin hemen ardından gündelik hayatına kaldığı yerden devam edebilmektedir.

Yüze yapılan uygulamalarda ağrı hissini en aza indirmek için anestezi kremleri sürülmektedir. Bu krem sayesinde işlem sırasında ağrı hissedilmemektedir. Uygulamanın ardından yüzde çok hafif kızarıklıklar gözlemlenebilmektedir. Bu kızarıklıklar birkaç saat içinde geçmektedir.