Scarlett S Radyofrekans

Scarlett S Radyofrekans - Novar Poliklinik

Yaşlı Görünmek Kader Değil

Günümüz dünyasında insanlar yoğun iş temposu, stres ve hayat telaşı içerisinde oldukça yoğun bir hayat sürdürmektedir. Özellikle sigara tüketiminin artması, sağlıksız beslenme, aşırı alkol tüketimi ve güneş ışınlarına doğrudan maruz kalmak gibi durumlar insan vücudunda nem kaybına neden olmaktadır.

Bunun sonucu olarak ise vücudun elastik yapısında bozulmalar meydana gelmektedir. Böylece insan vücudunda yaşlılık belirtileri ortaya çıkmaktadır. Yaşlılık belirtilerini ortadan kaldırmak ve cildi sıkılaştırmak için Scarlett S Radyofrekans oldukça yaygın bir yöntemdir.

Ameliyatsız Yüz Gençleştirme

Scarlett S Radyofrekans tedavisinde en büyük avantaj ameliyat yapılmasına gerek kalmamasıdır. Pek çok kişi basit bile olsa ameliyat olmaktan çekinmektedir. Ameliyat olmanın hem psikolojik hem de fiziksel çok sayıda dezavantajı bulunur.

Fakat Scarlett S Radyofrekans ameliyatsız bir tedavi yöntemidir. Sadece bu nedenden dolayı bile çok sayıda kişi tarafından tercih edilmektedir.

Radyofrekans Teknolojisi Nerelerde Kullanılır

Radyofrekans teknolojisi tıbbın pek çok alanında kullanılmaktadır. Yüzde estetik amaçlı olarak sıklıkla başvurulan bir yöntemdir. Burunlarda büyüyen burun etlerinin tedavisinde kullanılabilmektedir.

Bu uygulama sırasında mikro altın iğneler vücut yüzeyinin birkaç milim altına inerler ve homojen bir şekilde vücuda radyofrekans enerjisi verirler. Böylece cilt tabakasındaki problemlerin çözülmesini sağlarlar.

Ağrı Hissi Oldukça Azdır

Scarlett S Radyofrekans tedavisi ağrı hissi oldukça düşük bir uygulamadır. Uygulanan hastalardan çok az bir kısmı hafif bir ağrı hissettiklerini belirtmektedir. Ağrı eşiği düşük olan kişilere tedavi öncesinde anestetik özelliğe sahip kremler sürülerek hasta tedaviye hazır hale getirilmektedir.

Tedavi süresi uygulama bölgesinin alanına göre değişmekle birlikte ortalama otuz dakikalık bir işlem yapılmaktadır. Scarlett S Radyofrekans tedavisinde başarıya ulaşmak için tek bir seans yeterli olmamaktadır. Ortalama olarak başarılı sonuçlar elde edebilmek için en az üç seans yapılması gerekmektedir.

Seanslar arasında birer aylık boşluk olması tavsiye edilmektedir. Seansların ardından vücutta kızarıklıklar meydana gelebilir. Fakat bu kızarıklıklar 12 saat gibi kısa bir süre içerisinde ortadan kalkmaktadır. Bu kızarıklıklar dışında radyofrekans tedavisinin hiçbir yan etkisi bulunmamaktadır. Benzer yöntemlerin aksine ciltte morarma ya da iğne izi gözlemlenmemektedir.