Radyofrekans Tedavisi

Radyofrekans Tedavisi İzmir - Novar Poliklinik

Radyofrekans Tedavisi İzmir

Etkili Bir Tedavi Yöntemi: Radyofrekans

Son yıllarda pek çok hastalığın tedavisinde radyofrekans uygulaması kullanılmaya başlanmıştır. Radyofrekans tedavisi uygulanacağı bölgeye göre değişmekle birlikte genellikle birden fazla seans şeklinde uygulanmaktadır.

Ayrıca bireylerin radyofrekanslara verdiği tepki kişiden kişiye değişebilmektedir. Bundan dolayı her birey için farklı bir seans sayısı ortaya çıkabilmektedir. Radyofrekans yönteminin İzmir’de en etkili şekilde uygulandığı tıp merkezlerinin başında Novar Poliklinik gelmektedir. Novar Poliklinik, alanında uzmanlaşmış kadrosuyla en etkili şekilde İzmirlilere hizmet vermektedir.

Selülit Tedavisinde Etkili Bir Yöntem

Kadınların en çok rahatsız olduğu konuların başında selülit problemi gelmektedir. Vücutta istenmeyen görüntülerin temel kaynaklarından birisi olan selülit problemleriyle mücadelede pek çok yöntem kullanılmaktadır.

Son yıllarda radyofrekans yöntemiyle selülitlerle etkili bir şekilde mücadele verilmektedir. Selülitler kadınların çoğunda görülen bir rahatsızlıktır. Özellikle baldır bölgesinde ortaya çıkmaktadır. Baldırın portakal kabuğu şeklinde görüntü almasına neden olmaktadır.

Radyofrekans yöntemiyle selülitli bölgelerde kalıcı bir pürüzsüz görüntü sağlanabilmektedir.

Burun Etine Etkili Çözüm

Radyofrekans uygulamasının yapıldığı yerlerden birisi burundur. Burun eti tedavisinde radyofrekans uygulamasına başvurulmaktadır. Bu tedavide burun etinin etkili bir şekilde küçültülmesi sağlanmaktadır. Böylece insan vücudu daha sağlıklı bir şekilde nefes alabilmektedir.

Sağlıklı nefes almak beraberinde sabahları daha rahat uyanmayı, yorgunluk hissini azaltmayı, baş ağrılarını ortadan kaldırmayı getirmektedir. Yöntem sırasında genel anestezi yapıldığı için hasta ağrı hissi hissetmemektedir. Tedavi sonrasında ise hafif bir ağrı hissedilebilmektedir. Fakat bu ağrı hissi kısa sürede ortadan kalkmaktadır.

Yağ Dokusunu Eritmek Mümkündür

Radyofrekans uygulamasında su düzeyi ortalamanın üzerinde olan yağ hücrelerine erişim sağlanmaktadır. Bu yöntemle birlikte yağ dokusu erimektedir. Böylece yağlanmaya bağlı vücuttaki kötü görüntüler radyofrekans uygulamasıyla çözüme kavuşmaktadır.

Bu uygulama hem vücudun derin bölgelerine hem de daha yüzeysel deri bölgelerine etki etmektedir. Böyle olduğu için yağ dokuları başarılı bir şekilde ortadan kaldırılarak, vücudun güzel bir görünüm kazanmasının önü açılmaktadır.

İstenmeyen yağ dokularının ortadan kaldırılması daha sıkı bir görünüm kazandırmaktadır. Sıkı vücut güzel vücudun ilk şartlarından birisidir. Bu nedenle radyofrekans uygulamasına başvuran kişilerin vücutlarında göz görülür bir iyileşme meydana gelmektedir. Radyofrekans Tedavisi İzmir

Detaylı Bilgi Almak İster misiniz? Numaranızı Bırakın Biz Sizi Arayalım!