Mezolifting Cilt Bakım

Mezolifting İzmir - Novar Poliklinik

Mezolifting Cilt Bakım

Cildi Güzelleştiren Bir Yöntem Mezolifting İzmir

Zamanın ilerlemesiyle birlikte insan vücudunda sarkmalar ve kötü görünümler meydana gelebilmektedir. Böyle durumların önüne geçebilmek için çeşitli yöntemler geliştirilmiştir. Bu yöntemlerin başında mezolift gelmektedir. Mezolift kelime kökü olarak cilt germe anlamına gelmektedir.

Mezolifting İzmir hem doğal hem de pratik bir uygulamadır. Böyle olduğu için pek çok insan bu yönteme başvurmaktadır. Dolgu tedavisinin bazı bölgelerde kullanılması pek mümkün değildir. Bu boşluğu mezolift tedavisi doldurmaktadır.

Dudak üstü, göz kapakları, boyun, göğüs dekoltesi, el, kol, ayak gibi bölgelerde de başarılı bir şekilde uygulanabilmektedir. Mezolift tedavisini mutlaka işinin uzmanı olan kişiler yapmalıdır. İzmir’de Novar Poliklinik mezolift tedavisi konusunda yıllardır İzmir halkına hizmet vermektedir.

Doğal Tedavi

Mezolift uygulamasında vücuda A, C ve E gibi vitaminler ve bunlarla birlikte antioksidan maddelerden oluşan karışım enjekte edilmektedir. Karışımın içerisinde mineraller, aminoasitler ve hyalüronik asit de dahil edilmektedir. Böylece etkili bir karışım malzemesi hazırlanmış olmaktadır.

Bütün bunlardan dolayı mezolift yöntemi doğal bir tedavi olarak kabul edilmektedir. Doğanın içinden gelen güç, vücuda yeniden gençlik görünümü kazandırmaya yardımcı olmaktadır. Mezolifting İzmir

Yaşlanma Belirtilerini Geriletin

30 yaşında sonra insan vücudu artık genç ve dinamikliğini yavaş yavaş kaybetmeye başlamaktadır. Fakat insan zihninin gençliği ile vücudundaki görüntünün tezatlığı genç görünümün çaresinin aranmasına neden olmuştur. Mezolift tedavisi böyle bir yöntem sonucu oluşmuştur.

Birkaç seansın ardından vücuttaki yaşlanma belirtilerinin yavaş yavaş ortadan kalktığı görülmektedir. Etkili bir tedavi için seansların belli aralıklarla tekrarlanması gerekmektedir. Ayrıca görünümden şikayet edilmeye başlandığı anda bu yönteme başvurmak faydalı olacaktır.

Vücudun Hangi Bölgelerine Uygulanır?

Mezolift işlemi oldukça kısa süreli bir müdahaledir. İnce uçlu iğneler vasıtasıyla yapılan bu müdahaleler vücudun pek çok bölgesi için uygundur. Yüz, boyun, dekolte bölgeleri ve eller başta olmak üzere vücudun diğer bölgelerinde de uygulanabilmektedir.

Bu yöntemde temel amaç genç bir görünüm elde etmek olduğu için daha çok vücudun görünür bölgelerinde kullanılmaktadır. Yapılan seanslar 15-20 dakika sürdüğü için gündelik hayatı olumsuz etkilemez. Kişiler normal yaşantılarına kesintisiz bir şekilde devam edebilirler.

Detaylı Bilgi Almak İster misiniz? Numaranızı Bırakın Biz Sizi Arayalım!