Leke Tedavisi ve Cilt Yenileme

Leke Tedavisi ve Cilt Yenileme - Novar Poliklinik

Cildinize Gençlik Katın

Zaman içerisinde insan vücudunda sarkmalar, kırışıklıklar ve çeşitli nedenlerle lekelenmeler meydana gelebilmektedir. Bu lekelenmeler bir kader değildir. Leke tedavisi ve cilt yenileme işlemleri ile insan vücuduna elastiklik kazandırmak ve genç bir görünüm kazandırmak mümkündür.

İzmir’de uzun yıllarda Novar poliklinik leke tedavisi ve cilt yenileme işlemlerinde İzmirlilere hizmet vermektedir. Uzman doktorlar her hastanın kendi vücudunun özelliklerine ve şikayet durumlarına göre özel teknikler belirlemektedir.

Leke tedavilerinin ve cilt yenileme işlemlerinin tek bir yöntemi bulunmamaktadır. Fakat hangi hasta için hangi yöntemin ideal olduğuna karar vermek ayrı bir uzman alanıdır.

Lekelerin Nedenleri

İnsan vücudunda zaman içerisinde lekelenmeler meydana gelmektedir. Lekelenmelerin çok sayıda nedeni olabilir. Doğum, genetik faktörler, hormonsal faktörler, kullanılan ilaçların yan etkileri, kozmetik ürünler, ultraviyole ışınları, güneş, yaşlanma ve daha birçok faktör leke oluşumuna neden olabilmektedir.

Lekelenmeler aniden ortaya çıkabildiği gibi zaman içerisinde aşamalı olarak renk değiştirerek de oluşabilmektedir. Nedeni ve çeşidi ne olursa olsun lekelerin tedavi edilmesi mümkündür. Her leke için ayrı bir tedavi yöntemi olabilir. Bu nedenle leke tedavisinde uzmanlara başvurmak gerekmektedir.

Cilt Yenileme Nedir?

Cilt yenileme uygulamaları cildin daha sağlıklı görülebilmesi için yapılmaktadır. Uygulama sonrası cilt daha sağlıklı bir yapıya kavuşacaktır. Cilt yenileme için kullanılan yöntemler her geçen gün daha da gelişmektedir. Son yıllarda fraksiyonel Co2 cilt yenilemelerinde aktif olarak kullanılmaya başlanmıştır.

Bunun uygulanması sırasında lazer ışığı insan cildinin en alt katmanlarına kadar ince ve uzun sütunlar halinde gönderilmektedir. Bölgeye verilen hasar vücuttaki kolajen üretme miktarını arttırmaktadır. Bunun sayesinde vücudun kendi kendisini yenilemesi sağlanmaktadır.

Magiclight Lazer Sistemi

Leke tedavilerinde başarılı neticeler veren lazer teknolojilerinden birisi Magiclight sistemidir. İsminden de anlaşılacağı üzere adeta sihirli bir tedavi yöntemidir. Vücuttaki lekelere kalıcı olarak çözüm üretir. Ayrıca cildin tazelenmesine yardımcı olur.

Bununla birlikte vücuttaki yaşlılık belirtilerini engelleyerek genç görünümün uzun süre devam etmesi sağlanır. Cilt yenileme ve leke tedavilerinin ardından geçen süre oldukça önemlidir. Bu süre içerisinde mutlaka uzman doktorların tavsiyeleri dikkate alınmalıdır.

Doğrudan güneş ışığına maruz kalmaktan kaçınılmalı ve doktor tarafından verilen kremler düzenli bir şekilde kullanılmalıdır.