Leke Giderici Lazer Tedavileri

Lazerle Leke Tedavisi - Novar Poliklinik

Leke Giderici Lazer Tedavileri

Kusursuz Güzellik İçin Lekelerden Kurtulun

Hem kadınlar hem de erkekler için vücutlarında bulunan lekeler kusursuz güzelliğin önündeki en önemli engellerin başında gelmektedir. Pek çok kişi vücutlarında bulunan lekeler yüzünden vücutlarıyla olan barışıklıklarını kaybedebilmektedir.

Bunun önüne geçebilmek için lekelerden kurtulmanın çaresi aranmaktadır. Günümüzde en etkili yöntemlerin başında leke giderici lazer tedavileri gelmektedir.

İzmir’de özellikle yaz ayları öncesinde leke giderme tedavisine başvuran kişilerin sayısı artmaktadır. Novar Poliklinik, lazerle leke giderme konusunda uzman kadrosuyla danışanlarına hizmet vermektedir.

Lekelerin Nedenleri

Vücutlarda oluşan lekelerin onlarca nedeni bulunmaktadır. Bunlardan başlıca olanları; doğum lekeleri, güneş ışınları, güneş yanıkları, hamilelik izleri, vücut hormonlarındaki değişimler, solaryum uygulamaları, kimyasal maddelerle vücudun etkileşime girmesidir.

Bu lekeler içerisinde en tehlikeli olanları güneş lekeleridir. Çünkü zaman içerisinde güneş lekelerinin tümöre dönüşme ihtimali bulunmaktadır. Bundan dolayı güneş lekeleri sadece estetik kaygı olarak değerlendirilmemelidir.

Mutlaka uzman bir doktor tarafından kontrol edilmelidir. Lekelerin renkleri birbirinden farklı olmaktadır. Siyah ve kahverengi lekeler oldukça yaygındır. Kahverengi lekelerin oluşma nedenine bakıldığında, pigment hücresindeki değişimlerle karşılaşılmaktadır. Özellikle 40lı yaşlardan itibaren vücuttaki pigment hücrelerinde değişimler yaşanabilmektedir.

Çillere Lazerle Veda Edin

İnsan vücudunun güneşe maruz kalan bölgelerinde çil adı verilen izler oluşmaktadır.  Bu izler genellikle yüzde yanak ve çevresinde çıkmaktadır. Ancak kollar, boyun, göğüs gibi bedenin farklı bölgelerinde de çillerin görülme olasılığı bulunmaktadır.

Özellikle erken çocukluk döneminde çiller ortaya çıkmaya başlayabilir. Çil tedavisinde en etkili yöntemlerin başında leke giderici lazer tedavileri gelmektedir. Bu yöntem sayesinde çilli bir yüze sahip olmak kader olmaktan çıkmaktadır.

Tedavinin Özellikleri

Leke giderici lazer tedavilerinde operasyon süresi 20 dakika ile 40 dakika arasında değişebilmektedir. Ağrı hissi az olduğu için anestezi uygulamasına başvurulmamaktadır. Bu tedavinin hemen sonrasında işe dönmek mümkündür.

Bundan dolayı pek çok kişi aktif çalışma dönemlerinde dahi bu tedaviye başvurabilmektedir. Tedavinin ardından hastanede kalmak gibi bir zorunluluk bulunmamaktadır.

Dolayısıyla lazer tedavileri gündelik hayatın akışına olumsuz etki etmez. Seans sayısına doktorlar lekenin durumuna göre karar verebilir. Büyük lekeler için birkaç seanslık uygulama gerekebilmektedir.

Detaylı Bilgi Almak İster misiniz? Numaranızı Bırakın Biz Sizi Arayalım!