İzmir Saç Ekim Fiyatları - Novar Poliklinik İzmir

İzmir Saç Ekim Fiyatları

Saç dökülmeleri, çeşitli sebeplerle olabilmektedir. Vitamin eksiklikleri, hormon bozuklukları, demir eksikliği, mevsim geçişleri gibi farklı nedenlerle saç dökülmeleri yaşanabilmektedir. Saç dökülmesi problemleri erkeklerde daha sık yaşanan bir durumdur. İzmir saç ekim fiyatları, saç ektirmeyi düşünen kişiler tarafından merak edilmektedir.

Yetişkin kişilerde bir gün içerisinde 50 ile 100 tel arasında saç dökülmesi görülebilmektedir. Bu miktarlar normaldir. Saç tellerinin belli bir döngüsü bulunur. 4 ile 6 yıl içinde kendi kendilerine dökülür ve sonrasında daha sağlıklı bir şekilde çıkabilirler. Cinsiyete bağlı olarak saç dökülmelerinin nedenleri farklı olabilmektedir.

Saç Dökülmesini Engellemek Mümkün Mü?

Saç dökülmelerinin önlenebilmesi için öncelikle saç dökülmesine neden olan faktörlerin belirlenmesi gerekmektedir. Tedavilerinin uzman bir dermatolog gözetiminde gerçekleştirilmesi son derece önemlidir.

Saç derisine uygun şampuan kullanımı, sağlıklı beslenme, hormon ve vitamin takviyeleri saç dökülmelerinin azalmasını sağlayabilir. Ancak saç dökülmesi bir hastalık nedeni ile meydana geliyorsa o zaman öncelikle hastalığın tedavi edilmesi gerekmektedir. Saç dökülmesinin derecesine göre PRP, mezoterapi, ilaç tedavileri, saç ekimi gibi yöntemler uygulamak da mümkündür.

Saç Ekimi Uygulamaları

Saç ekimi, saç dökülmesinde bir çözüm önerisi olarak sunulan tedavi yöntemlerinden bir tanesidir. Bu işlemde ense bölgesinden ya da vücudun herhangi bir yerinden alınan saç kökleri seyreklik olan bölgeye ekilir.

Saç ekim işleminin steril ortamlarda ve uzman doktorlar tarafından yapılması gerekmektedir. Çoğunlukla alın ile tepe bölgelerinde meydana gelen açıklıklar daha güçlü saçların olduğu bölgelerden alınan saç köklerinin ekilmesi ile gerçekleşir. Saç ekimi işlemi lokal anestezi ile yapılmaktadır. İzmir saç ekim fiyatları uygulama yapılacak bölgenin büyüklüğüne göre değişmektedir.

Saç Ekim İşlemi Nasıl Gerçekleştirilir?

Saç ekim işlemi ağrılı bir işlem değildir. İşlem yapılacak bölgenin büyüklüğüne bağlı olarak 4 ile 6 saat arasında operasyon sürebilir. İzmir saç ekim fiyatları da işlem süresine göre değişkenlik gösterir.

Tekniğin doğru bir şekilde uygulanması, ekilen saçların saç derisine uyum göstermesi ve sağlıklı şekilde uzaması açısından çok önemlidir. Uygulamanın ardından kişilerin birkaç gün evde istirahat etmesi gerekmektedir. İzmir saç ekim fiyatları uygulamaya göre değişmektedir.

Saç Ekiminden Sonra Nelere Dikkat Etmek Gerekmektedir?

Özellikle yatarken saç ekimi yapılan alana dikkat etmek gerekir. Operasyondan sonra kişilerin kesinlikle araba kullanması tavsiye edilmez. Çok fazla terleten ağır sporlardan kaçınmak gerekir. Operasyonun ardından kişilerde ağrı meydana gelebilmektedir. Bu durumda hastalar ağrı kesici kullanabilirler. Saç ekimi yapıldıktan sonra ekim yapılan bölgenin güneş ışınlarından korunması gerekmektedir.

Önerilen Haberler