İzmir'de lazer epilasyon tavsiye - Novar Poliklinik İzmir

İzmir’de lazer epilasyon tavsiye

İzmir’de Lazer Epilasyon Tavsiye

Günümüzde hem erkeklerde hem de kadınlarda çok sık kullanılan yöntem olan lazer epilasyon, vücuttaki istenmeyen tüylerin lazer teknolojisi kullanılarak en kısa sürede, minimum ağrı ve yan etki ile güvenli ve kalıcı olarak alınması yöntemidir.

Lazerli epilasyon uygulamalarında yoğun kıllarda verim daha yüksektir. Bu nedenle kıl ne kadar koyu olursa lazer o kadar başarılı olur. Bu konuda işinin uzmanı olan  İzmir’de lazer epilasyon tavsiye ediliyor. Epilasyonun uygulanmasında en zor olduğu bölgelerden biri yüz bölgesidir. Ancak yüz bölgesi için de ideal seçim olan lazer türleri vardır ve uygulanmaktadır. Koltuk altları, cinsel organ çevreleri ve bacak altları lazer epilasyona en iyi yanıt veren bölgelerdir.

Erkeklere Lazer Epilasyon Yapılır mı?

Artık günümüzde hem erkeklere hem de kadınlara söz konusu lazer epilasyon uygulaması yapılmaktadır. Lazer epilasyonda kadınlar daha avantajlıdır. Erkeklerin ortalama başarı oranı kadınlara göre daha düşüktür. Kadınlarda hormonal nedenlere bağlı saç büyümesi varsa hastalık tedavi edilmelidir. Her erkeklerin hem de kadınların güvenle tercih edebileceği  İzmir’de lazer epilasyon tavsiye edilir, güvenle gidebilirsiniz.

Lazer Epilasyon Öncesi Nelere Dikkat Edilmelidir?

izmir de lazer epilasyon tavsiye edilen kliniğimizde epilasyonla ilgili tüm ayrıntılar son teknolojik makinelerle güvenle yapılmaktadır. Lazer epilasyon uygulamasından en az bir ay önce ağda, epilatör, cımbız ve tel düzelticilerden mutlaka kaçınılmalıdır. Lazer epilasyonun etkili olabilmesi için kıl köküne ulaşması gerekir. Lazer uygulamasından 1-1,5 ay öncesine kadar güneşlenmemeli veya solaryuma gitmemelisiniz. Lazer epilasyon öncesi kullanılan ilaç ve cilt hastalıkları başta olmak üzere bilinen tüm hastalıklar doktora bildirilmelidir. Ayrıca son 6 ay içinde akne tedavisi görmüşse doktor bilgilendirilmelidir.

Lazer Epilasyon İçin Ne Gibi Hazırlıklar Yapılır?

Lazerle epilasyon yapmadan önce deodorant ve diğer kozmetiklerin bulunduğu bölgeyi nemli bir bezle temizlendikten sonra bölgedeki saçlar ustura ile kesilir. İlk seanstan sonraki diğer seanslarda zaman kaybetmemek için kişi bu kısaltma işlemini 3 gün önceden yapabilir. Lazer seansı ile ağrı genellikle minimum düzeydedir. Ancak şiddetli ağrısı olan kişilerde işlemden 1 saat önce lokal anestetik krem uygulanabilir. Konunun uzmanı olan İzmir’de lazer epilasyon tavsiye edilirken kliniğimiz her zaman ön plandadır.

Uygulanan lazer epilasyon esnasında cilde çarpan ışınlar, kılın yapısında bulunan ve saça siyah rengini veren melanin pigmenti tarafından yakalanır. Yakalanan ışık enerjisi saçta ısı enerjisine dönüştürülür. İstenmeyen kılların köküne uygulanan bu lazer yöntemi ile belli oranda verilen ısı sayesinde kıl kökleri öldürülür. Bu sırada hafif bir iğne batması gibi acı hissedilir, kıl köklerinde şişlik ve kızarıklık görülür. Bu belirtiler saçın etkilendiğini gösterir. Cihazın işlem sırasında sağladığı hava ve temas soğutması sayesinde cilt korunur, ağrı ve yan etkiler azalır. Soğutma sırasında da kızarıklık ve ödem görülebilir. İzmir’de lazer epilasyon tavsiye konusunda ilk aklınıza gelecek olan işinin uzmanı kliniğimizdir.

Lazer Epilasyon Sonrası Neler Yapılır?

Lazer epilasyon sonrası, uygulama yapılan bölgede buz veya hava ile soğutma yapılır. Bu uygulamalarla cilt rahatlatılır aynı zamanda da kızarıklık ve şişliğin azaltılarak tamamen yok edilmesi sağlanır. İşlem sonrası bölgenin nemlendiricilerle nemlendirilmesi cildin yeniden toparlanmasına yardımcı olacaktır. İzmir’de lazer epilasyon tavsiyeedilirken işinin uzmanı olan klinikler tercih edilmelidir.

Lazer epilasyon sonrası ilk 24 saat boyunca işlem yapılan bölge çok sıcak su ile temas ettirilmemelidir. Epilasyon uygulanan bölgeyi etkileyen ağır sporlar yapılmamalıdır. Uygulamadan sonra 15 gün güneşlenmemeli veya solaryuma girilmemelidir. Yüz gibi cildin açıkta kalan bölgelerine lazer epilasyon yapıldıysa bir sonraki seansa kadar güneşe maruz kalacaksanız mutlaka güneş kremi kullanılmalıdır. İşinde profesyonel uzman çalışanlarımızla kliniğimizden hizmet alabilirsiniz.

Önerilen Haberler